Biteline

Igår var första skoldagen och den sög ju, vill aldrig mer till skolan igen. haha. Men jag träffade sandra ett tag, skulle gå hem till henne men de tog ju sin tid..gick åt helt fel håll. Iallafall så var jag där ett tag och sedan gick jag ner på stan och träffade jessica innan vi tog bussen upp till skolan. Satt i klassrummet femton minuter innan vi fick sluta och eftersom asbjörn inte skulle vara på skolan idag så är vi lediga! Skönt va. Innan jag tog bussen hem så bjöd jag sandra på biteline, fast hon åt ju ingenting haha men hoppas den lilla smulan hon fick i sig smakade bra iallafall. Här kommer lite bilder, dessutom var det ädelost på pizzan vi tog, ganska gott!
(hoppas jag får lägga ut en bilden på henne, fin som hon är!)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, ja tack för maten igen! :) Det var gott, och jag blev mätt på den smulan, hahah :p

2012-08-24 @ 16:44:04
URL: http://passionsblomma.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0