Blä blä?

Vågar jag säga....jag har ätit surströmming idag! Muuuuums. Just de, fick skjuts hem igår av nå grabbar från byn, tack för de, det var jätte bussigt! Så imorse ringde jag pappa och han kom och hämtade mig eftersom det var surströmmingsätande och "boulturnering" med alla grannar på klippen! Alla tre grannar kom, och vi spelade både ilag och mot varandra, sedan satte vi oss ner för att käka suuurströmming. Gillar inte surströmming så mycket men jag fick ner en iallafall, med nöd och näppe. Det funkar att äta, men..helst inte haha. Men jag avgudade pärerna! Nu sitter jag här hemma i sängen efter att mamma hämtat mig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, har inte alls smakar surströmming (tror jag), men har hört av många att det inte är någon stor favorit :p Det ser ju jättegott ut dock!

2012-08-12 @ 11:22:34
URL: http://passionsblomma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0