Herregud

Jag bara känner att jag måste få lägga ut den här konversationen..blir så otroligt brydd på folk.
Alltså jag fattar att det finns sidor där folk är medlemma på bara för att skaffa sig "kk" och för att träffas och få ligga. Men lika väl som jag accepterar att folk är som dom är, och skriver till okända random människor att dom är kåt och ber om att få strippa för än i cam. Så tycker jag att även dom borde kunna acceptera att alla inte vill bli strippad för i cam av nån tjock desperat kille med fet svart lugg som hänger i ögonen. (eller hur nu den ser ut)
Alla kollar givetvis inte på profiler det första dom kollar på, men det kanske skulle vara en lösning? Innan ni skriver till söta flickor, eller pojkar.. så borde ni kanske kolla deras profiler, för att se om dom är i "ett förhållande" eller vilken läggning dom har. Dessutom kan det vara väldigt viktigt att kolla om det står vad personer vill ha ut av själva "sidan". Jag kan säga såhär, på min pressentation där det finns tre vanliga bilder på mig, så står det även att jag är i "ett förhållande". Sedan står det även i en ruta med stora bokstäver "söker" där jag då har skrivigt att jag endast söker kompisar, och det bara ska vara tjejer! Alla tjejer som vill få lite nya vänner, hör gärna av er, hur många som helst. Då endast tjejer. Men som sagt så kan jag förstå att det kan vara lätt att missa, men eftersom jag tycker att ens sexliv är ganska privat, så tycker jag att man borde kolla upp vem det är man skriver till innan man slänger ut en kommentar som " hej ska vi knulla, jag är jävligt kåt". För mej är detta sjuuuukt otändande och bilden du har som profilbild får mej att vilja spy, hur du än ser ut. Synd killar, hur ni förstör erat första intryck. Visst finns det säkert jätte många som vill ligga, och säkert gör det också. Men jag slår vad om det finns dubbelt så många som vill ligga om man börjar konversationen på ett bättre sätt, man behöver inte vara så jävla svinig.
 
Detta är konversationen som satt igång detta humör just nu, jag är inte arg, bara brydd!
Kanske uppdaterar jag senare om han svara på min sista kommentar, det som jag tycker är konstigt är om han inte förstod första gången då han frågade? Eller ville han bara vara säker att jag verkligen inte ville.
 
Hehehej — tisdag, 03:02
Hej måste erkänna att jag gillar det jag ser. Vad söker du här då? Förhållande? Sex? Ärligt liksom
Hehehej — tisdag, 11:21
Inget svar?
Tei — tisdag, 11:22
söker bara vänner, haha tjejer
Hehehej — tisdag, 12:07
Haha trist det. Skönt att knulla ju
Hehehej — tisdag, 18:57
 ;)
Hehehej — 14:25
Lebb?
Tei — 16:44
nej, dårrå?
Hehehej — 17:46
Nyfiken. När låg du sist då?
Tei — 18:26
snälla människa. du intresserar inte mej ett dugg, du har skrive tre gånger nu och jag har inte svarat. kan du inte förstå att du kanske borde söka efter nån annan att prata knulla med?
låt mej vara
 
 
( Måste även lägga till att jag gärna kan prata med killar och få killkompisar också, det är inte de. Skriver det nån trevlig själ, så självklart svarar jag! Men jag gillar inte fötter och jag är inte ute efter sex, jag är deffenitivt inte ute efter att nån idiot ska försöka övertala mig om hur het hans kropp är, fast att han har en kropp som en 12åring. nej tack)
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch dom fattar ju inte ens själva att det inte är "the way to go" :/

2012-09-01 @ 00:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0