Jag vill dansa

Onsdag och torsdag..sedan äre helg för mig!! Längtar som en galning, fast till vadå egentligen.. vet hur det kommer bli, bara sittandes hemma och glo på nån slags skärm. jag vill ju uuuuut, kan inte världen förstå de, ta mig ut, vart som helst långt åt helvete eller bara till grannen, jag vill ut! Jag orkar inte sitta inne mer, jag vill aldrig mer se på tv eller sitta i en soffa, jag vill ha kul och jag vill resa, jag vill springa och jag vill vricka fötter i höga skor. Jag vill träffa folk, det roligaste med hela livet, jag vill träffa hela världens alla människor!
 
Ne nu ska jag hoppa in i duschen och sjunga lite, sedan innan jag klär på mig ska jag dansa. Sedan blire lite smink!
 
 

Kommentarer
Postat av: ida :)

sv: ja visst är dom underbart goda :)
kram!

Svar: haha jaa! Kram:)
prettybeast.blogg.se

2012-08-01 @ 16:52:17
URL: http://idagidaratte.blogg.se
Postat av: Sandra

Hahah åhh! Just precis så känner jag med när helgen brukar närma sig!
Jättefin bild också :)

Svar: Haha jaha jaa, vi borde styra upp de där!:D tack!
prettybeast.blogg.se

2012-08-07 @ 13:35:14
URL: http://passionsblomma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0