Jävla körkort

Sitter i sängen helt nyduschad och känner mej sjukt rastlös, typ lite nervös också. Tror det är för att jag har sån jääävla ångest över körkortet, måste plugga, måste plugga hela hela tiden och ändå gör jag det inte. Detta är fan inge kul, en sak som är säker det är iallafall att när jag väl fått körkort kommer jag ha de för resten av livet, för jag kommer aldrig mer göra om det här. Helt ärligt så kan jag skatta lite också för att det är så jobbigt, jag mår verkligen inge bra när jag tänker på körkortet haha, jag får ont i hela kroppen och vill bara spy. Sån ångest har jag alltså, och jag har aldrig haft de förut, bara nu när det gäller körkortet, det här kan jag säga att jag verkligen inte vill bli utsatt för igen. Jag vill inte att någon ska måsta känna såhär nångång i livet ens! haha så hemskt är det verkligen, nu är de sagt också. Tack för mej haha.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Stackarn! :o Tänk inte så mycket på det, och öva LITE varje dag istället, hjälper mer än man tror. Det kommer gå jättebra :)

Svar: Åå vad snäll du är, jaa det är väl kanske det bästa de! :)
prettybeast.blogg.se

2012-08-14 @ 22:53:14
URL: http://passionsblomma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0