Selånger

Idag har det varit en bra dag, började med att man vaknade innan väckarklockan, och solen lyste upp hela rummet! Det bästa att vakna till är en person man älskar och solen! Dagen började så bra, och jag åkte hem och duschade innan jag och mikke for till selånger och kikade lite + åkte en karusell hihi. Nu har jag kommit hem för ett tag sedan från mikke, där hans mormor och morfar varit med och grillat, skit gott. Nu ska jag frescha till mej, innan mikke kommer för att hämta mig igen. Blir inga bilder i detta inlägg, tråkigt jag vet.. men i nästa kommer det säkert! puss.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som en bra dag :)

2012-08-19 @ 17:20:56
URL: http://passionsblomma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0