Sitter och väntar

Sitter i sängen nu och lyssnar på massa gammal musik, funderar på att snart ta ut sigge på en liten promenad, men jag gruvar mig för jag orkar inte egentligen hehe. Men det måste ju göras, sedan hoppas jag att mamma kommer hem fortare än vanligt så jag slipper sitta här helt själv. Ska iallafall få det där skiten från skolan uppskrivet på datorn idag så att jag kan skicka iväg det i ett mail till asbjörn. (därför som jag inte är på skolan idag, inte i morgon heller eftersom jag redan har fått helg hehe) det är bara de som behöver göras, men det kan vara nog så jobbigt de. Jag hoppas att mikke kommer hem till helgen också, helst fredag..men allra helst idag. Joo just det, jag köpte ett par nya skor idag också haha, och ett par likadana åt mamma fast i en annan färg, sedan köpte jag en varsin tröja till oss också, hon fick en röd och jag fick en rosa. Mina skor var oranga och hennes bruna. Synd bara att dom hade lätt att vilja halka av, dom var liksom lite för stora i hälen, men men dom var snygga. Mamma kanske har lite svårt att gå i dom men det får hon lära sig! Det har nog säker jag med, iallafall när folk tittar på haha.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0