Äpplen

Idag har jag sutte på körskolan mesta delen av dagen, sedan gick jag ner till mamma och åt lunch innan jag tog bussen hem. Upptäckte att mitt busskort inte funkar heller (och skolan börjar i morgon) som vanligt!! haha det är alltid nå jävla strul med mig och allt runtomkring mej, mitt busskort funkar som sagt aldrig, också bor man 8 mil från stan och få betala åtti kronor för första skoldagen, haha jag orkar inte..men men det är bra att gå i skola. Men ett tips till er som inte börjat gymnasiet än, börja inte på praktiskta inte i sundsvall iallafall. Jag har iallafall nyss vare ute på "ängarna" här och sprunge med hunden och två katter i släptåg haha, och plockat lite äpplen från tre olika träd, ska bli gott att mumsa några riktiga äpplen och kanske göra paj..hehe!
 
Lite frukost..och lite äpplen hihi
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0