Gud vad bra

Gud vad det här har varit en bra dag. Den började bättre än någon morgon någonsing kan göra, ibussen imorse så slog dom på sunes jul!!!! Världens bästa morgon. Sedan gick det bra på praktiken och när jag kom hem så hade elf sminket komme! Och kjolen som jag köpt på tradera. + att mamma ringde och sa att mina vinterskor ha komme. Gud vilken bra dag, vill ni veta nå mer bra? Jag tog bilen till mammas jobb för att skjutsa henne på ica och när jag kom fram så hade bilen fröse haha..fick vänta på att mikkes pappa skulle komma, och det braa är faktisk att ingenting hade gått sönder! Gud vilken bra dag. Nu sitter jag och dricket te och äter godis.

Kommentarer
Postat av: mamman

Jo det dåliga var ju att skorna inte var med i paketet :( tycker riktigt synd om dig nu. Love you

2012-12-11 @ 22:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0