Läppskrubb

Har nyss gjort mej en läppskrubb! Hur enkelt som helst, jag anväder mej av honung, socker och karamellfärg. Och jag blandar allt i en liten "burk" med lock. Ganska superbra va. Jag börjar med att fylla ungefär halva burken med socker och sedan häller jag i honung, så att det blir en bra "smet". Sedan tar jag karamellfärgen bara för att den ser så tråkig ut när den är gul..man kan också ha i typ vaniljsocker om man inte vill ha kvar smaken av honungen. Efter att man hällt i några droppar färg så får man ta i lite mer socker, sedan ska den in i kylskåpet ett tag och sen är det klartt. Enkelt men o så bra.
 
 
 
 
Ser hur god som helst ut! Hihih

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ser gott ut ja :o haha

2012-12-05 @ 19:31:34
URL: http://passionsblomma.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0