Drömmar jag har

Detta är då vad jag alltid drömmer om, jämt jämt jämt. Eller inte jämt eftersom jag drömmer så otroligt mycket, med dom gånger jag inte drömmer om nå hockus pockus så drömmer jag alltid att folk slutar bry sig. Att folk slutar bry sig om mig. Dom bara ignorerar mig och är jag försöker prata med dom och jag nästan skriker i deras ansikten så bara skiter dom i mig, åå vad jag hatar den känslan! Och jag fattar inte varför jag drömmer om det jämt..jag kanske helt enkelt är rädd att folk ska sluta bry sig om mej? Inatt drömder jag iallafall att det var mamma som betedde sig sådär. Vi hade flyttat till ett jätte gamalt hus och jag hade glömt att dammsugit vardagsrummet och en dag när jag skulle gå till navet för att ta bussen till skolan så säger hon att det har kommit in råttor i vardagsrummet tack vare att jag glömde bort att städa. Och jag slängde av mig jackan och gick till tvrummet och dammsög hela jävla dagen. Jag gjorde allt för att hon skulle se att jag dammsög haha men hon ignorerade mig totalt, och jag frågade om jag skulle dammsuga nån annan stans men hon svarade och tillslut blev det att jag bara stog och grina och skrek till henne att hon skulle svara när jag pratade med henne och att hon gjorde mig ledsen när hon bara ignorerade mig. Jag tog jackan iallafall och sprang ut, helt krossad. Och jag hatar känslan man har kvar när man vaknar, den är dödande. Jag vill inte drömma om sånhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0