För varmt att vara ute och gå

Det är säkert, det är så jävla vamt! Jag vill fan att det ska bli varmare.
Va nyss ute med sigge och kommer jag våga säge de till mamma, nu när det vare såhär varmt..jag gick ju en bra bit, med innan vi gick hem fick han faktiskt bada så jag tror inte att det var nån fara med den tussen. Det var iallafall skitvarmt men skönt att få vara ute och gå lite, och svettas hehee. Det som dock inte vaa skönt är att jag har skavsår över hela fötterna..igår fick jag skavsår typrunt hälen och jag vet fan inte hur jag lyckas och idag nu när jag kommer in så har jag fått ett skavsår i ett galmalt skavsår under trampdynan som nyss har fått ny fin hud, och DÄR har jag fått en blåssa nu..inte så jävla skönt de, helvetes skor.
 
Såhär ledsen blir jag när jag får skavsår, dom förstör allt.
 
 

Kommentarer
Postat av: felicia

tack så mkt:D detsamma måste jag säga!:)

Svar: Hihi tack:D
prettybeast.blogg.se

2012-07-31 @ 00:31:53
URL: http://fisse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0