Shopping i staden

Idag har jag varit och shoppat!! Spöregnade ett tag men annars så har det vare ganska bra väder. Åkte till birsta en sväng och kikade och sen gick jag lite på stan, tänkte träffa jessica men hon hade nog inte tid idag, men vi ses ju iallafall när skolan börjar igen..det är en sak som är säker! Eftersom det har/ vare är/ rea så finns det inte så mycket kvar haha men jag lyckades hitta lite kläder iallafall. Köpte två likadana linnen fast i olika färger, med massa glitter glans på + ett långt linne med typ genomskinligt spets på framsidan och ett jätteskönt mjukt tyg på baksidan, dock provade jag inte de innan jag köpte de så det blev lite för stort. 150 gick de på. Sedan köpte jag även en röd långärmad tröja som jag har sökt efter för femtio kronor och en t-shirt till mamma för samma pris. Köpte även en klänning jag velat ha länge, för femtio kronor! Det är ju ingenting alls, och jag älskar den redan. Fast fick ta storlek xs..fattar inte att jag fick på den, men storlek m var på tok för stor och självklart fanns det ingen i storlek s. Men det blev bra ändå för klänningen satt precis som den skulle! Jooo just de, köpte ju ett par skor också heheh, blir rädd ibland att jag har nå sko-tvångst, jag köper skor bara för att jag måste känns det som ibland. Men dom var ju snygga och hur sköna som helst och för en sån liten slant som femtio kronor ännu en gång.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0