Älskade läpp-penna

Köpte en läpp-penna idag och är supernöjd! Hihi blir helt till mig vad nöjd jag är, nu kan det få bli sommar igen! Haha så har jag känt minst fyra gånger idag. Vill ju ha sommar..riktig sommar. Jag hoppas bara att man har turen med sig så att vintern snart är över, eller iallafall att jag glömmer bort att jag vill ha sommar och får super kul i vinter så att tiden bara rinner iväg. Jag ber, om de. Iallafall så älskar jag "matta" färger. Älskar läpp-pennan som är alldeldes matt i färgen, nagerlack i matta färger är också super snyggt! Lackar man bilen ska den vara matt också. Det ser bara så jävla bra ut, som den här läpp-pennan tex, ser så jävla bra ut! När den är matt. Knäppte även ett kort när jag tog på lite läppglans över, mamma ville se. Och själv tycker jag bara att det ser kladdigt ut och dessutom känner jag mej så obekväm i kladdigt läppglans därför jag aldrig använder något, men letade även en annan penna idag till läpparna..men hittade ingen. Vill gärna ha en rosa/korall färgad. Helst inte så färgstark. Ska försöka hitta en billig sån penna i helgen eller kanske imorgon om jag hinner, (ska försöka åka till dollarstore också) känner mej så stressad när jag är i stan vill helst hem så fort som möjligt haha.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0