Ansiktsrengöring

Ska göra om bloggen lite. Är så less, haha det får ni väl höra mycket. Men det är så jag är, måste hända saker hela tiden och man måste byta ut och förändra. Nu har jag vare less på den här bloggen för länge, måste förnya den lite och göra om. men det orkar jag inte fippla med nu. Istället tänker jag rekomendera en ansiktsrengöring till er. Jag var på Rusta igår och hittade dessa, kostade 25:- tillsammans! För båda två alltså. Jaa jag kan ju inte berätta för er än hur bra dom är och om dom fungerar bättre än någonting annat. Men jag har använt dessa och tvättat ansiktet med två gånger nu, igår kväll och nu ikväll. Och jag tycker att dom verkar super bra! Ena är ju ett skrubb och det fungerar skitfint, först trodde jag att det va nå skit bara för jag tyckte att "gruset" verkade så klent, att det typ inte skulle ta någonting och kanske till och med försvinna i varmvattnet men det gjorde de inte, det var jättefint "grus" som tog bra på huden. Sedan själva ansiktstvätten var oockså bra, det är mer som en kräm typ, fast som man tvättar bort. Den verkade bra för att jag kände att det sved lite i ansiktet när jag använde den efter skrubben. Och nu efterråt när jag tvättat bort allting så är ansiktet hur lent som helst. Det kanske inte blir mer än så? Men jag är nöjd nu, bara efter andra gången. Huden känns bra iaf, alldeldes mjuk!
Billigt och bra, så ska de va.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0