Ett eget inlägg

Detta måste jag bara skriva i ett eget inlägg, är så glad! Gissa vad jag hittade igår ocksårå när jag var på stan, joo en superfin rosa klänning! Jag fattar inte vilken tur jag har ibland, hittade även en röd kjol och nu kan ni väl förstå att jag längtar ännu mer till sommaren. Lite kallt att ha kjol och klänning nu kanske, det är ju trots allt snyggast att vara barbent till, tycker jag. Dessutom så kostade det bara 100:. tillsammans! Vilken fyndare jag är. Kanske lägger ut någon bild sedan på dom, om jag orkar. Jag är iallafall hur nöjd som helst, men önskar att jag var miljonär så att man kunde hitta "fynd" varje dag som kanske inte bara kosta femtio kronor. Men vem vill inte vara miljonär egentligen.. Det är kul att drömma ibland. Men helst av allt önskar jag att det fanns fler second hand affärer och att dom var BILLIGA! Jag blir ju depprimerad av att gå in på second hand affärer och inte ens ha råd att köpa en tjocktröjja eller liknande, jag fattar inte hur de kan vara så dyrt. Ett linne på second hand kostar aldrig under 65 kr, inte vd jag har sett iallafall. Kanske billigt för vissa men när affärer rear ut kläder och dom tar femtio kronor per plagg så tycker jag fan att second hand är dyrt. Har hört att det är galet billigt i skåne, kanske man skulle ta och flytta dit hehe, eller man kan ju kanske åka dit på semester nångång för att handa på sacond hand haha jaa det skulle väl allt vara romantiskt, åtminstonde så blir det ju en semester iallafall, dessutom är ju second hand ett intresse och det släpper jag aldrig! Skulle miljoner av pengar ändra de, då är jag helldre pengalös.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0