Fick vara hemma

Blev inte avenyn igår och fick inte heller se fina eva. Tjejerna va rädda att dom inte skulle kunna ha roligt och att dom va tvungna att "ta hand" om mig eftersom jag inte tänkte dricka. Jag fick stanna hemma men det kommer väl fler gånger. Jag åker gärna ensam, är så himla less varje gång det här händer. Det går helt enkelt inte att bestämma saker med andra. Jag åker själv nästa gång och då får man se vilka som man träffar på. Jag hoppas verkligen att tjejerna hade kul iallafall, för de hade inte jag, ledsen va jag också. Vet att dom säker inte menar att göra mej ledsen, och jag förlåter dom, för det gör jag jämt. Bara de att jag hade tage fram kjol och tjöja och allt jag skulle ha på mig, blev bara så besviken när det verkade som att jag skulle förstöra deras helg eftersom jag kanske inte skulle få kul om jag inte blev full. Alla kanske inte vet de, men jag dricker inte så mycket, just för att jag tycker att jag brukar ha så kul ändå! Och det är väl vad man gör det till, det är väl upp till mig att se till att jag har kul när jag går ut, ingen annan ska ju behöva känna att dom ska ta hand om mig. Synd att det blev såhär, hade mer än allt vela se eva igår och träffat lite folk. Antar att det blir jobbigt att ta med sig en "ny" tjej som man inte riktigt känner. Jag förstår faktiskt de, när man har alla sina vänner och allt, också är det en till som vill följa med som ingen riktigt känner, då blir det jobbigt.
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

<3

Svar: <3
prettybeast.blogg.se

2012-11-11 @ 13:44:30
URL: http://passionsblomma.bloggplatsen.se/
Postat av: kusin

Ursäkta aldrig att du inte dricker, det kan vara det bästa man kan göra i din ålder. Inte alla har den insikten!

Det bästa är att hitta någon att gå med som också vill ta det lugnt. =)

2012-11-13 @ 15:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0