Frulle

Missade bussen imorse så nu sitter jag och äter frukost. Ska snart ta en dusch och vänta på att mamma kommer hem. Ikväll verkar det bli Avenyn för att se på världens bästa Eva eastwood. Nån fler som ska dit? Ända problemet är att jag ska måste ta bilen dit helt själv. Och jag har aldrig kör i sundsvall förut!! Herregud jag är så nervös så jag kommer ju spy ner hela mikkes bil. Nerå men jag är ju nervös, speciellt när man vet hur mamma är att köra i stan, är jag likadan? har ju ingen aning, men jag är livrädd. Får se om jag klarar av de, annars får jag nog stanna hemma. Men nångång ska ju vara den första, men hade ju önskat att någon iallafall satt brevid mej. Haha jaa körkort har man men man kan inte åka nån annanstans än på byn haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0