Fyndat lite

Har vare på praktiken idag och det har gått bra, lyckades även fynda lite innan bussen gick hem hehe. Blev tre nagerlack, två armband, en långärmad tröja, två tights, ett puder och en ögonskugga. Pudret och ögonskuggan är till mamma..om hon kommer hem från jobbet nångång så. Sedan var det meningen att hon skulle ha tightsen också men fanns bara en storlek, så hon får väl prova annars är det ju alltid bra för mig att ha, även om jag skulle frysa ihjäl att gå ut med bara sånna. Så frysen som jag är nu har jag aldrig någonsin varit. Fattar inte vad det är för fel, jag fryser hela tiden och jag menar verkligen hela tiden. Inatten som var så sov jag med långlasonger (som jag alltid gör), t-shirt, långärmad kofta, strumpor och en stor vattenflaska med hetvatten i haha. Herregud, kan kroppskontakt gör så mycket egentligen..? När mikke sover här fryser jag inte alls, och då sover jag bara i tröja liksom. Men det kanske är så..är man två så är allting bättre. Min kropp kanske strejkar av att få ligga själv varje natt, för jag brukar faktisk inte frysa! Eller så kanske detta är en börjar på den kallaste vintern i världshistorien, imorgon när man vaknar kanske det är -52 grader, vad fan gör man då. Hoppas inte att katterna är ute då bara, för då har dom förmodligen fröse fast någonstan haha.
 
Allting gick sammanlagt på 150kr, om det inte hade vare rea så hade allting gått på 528 kr!!
Helt sjukt.
 
Nagerlacken: 10kr styck
Armbanden: 10kr styck
Pudret: 10kr
Ögonskuggan: 10kr
Tröjan: 50kr
2pack tights: 30kr
 
 

Kommentarer
Postat av: mamman

Vilken tur jag har som haren sådan snäll dotter <3

Svar: puss <3
prettybeast.blogg.se

2012-11-29 @ 22:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0