Halloween

Jaa igår var det halloween och forum. Vi klädde inte ut oss så värst, eller jag tog på mig horn också partyflugan! Sedan drog vi till micke sundin en sväng där mikke ville stanna ett tag, så då åkte jag hem tills jag skulle hämta honom. Sedan löste vi in oss på forum, var ganska mycket folk och det var ganska kul, fick ju träffa lite folk! Kom väl hem ungefär klockan halv två, skönt att lägga sig i sängen då, men jobbigt att ställa klockan! Nu sitter jag och väntar på att mikke ska hämta mig så ska vi åka iväg och köpa en bil kanske. Sedan får vi se vad som händer, skola i morgon iallafall och gud vad jag kommer vara trött.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: PHOTOGRAPHER Elina Meuller

sv: Tusen tack :)

2012-11-05 @ 20:48:47
URL: http://meullerphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0