Har kört till stan

Åkte till sundsvall själv igår och fyfan vad bra det gick! Hälsade på Jessica och åkre runt en sväng på stan, så nu när jag kan allt de där så kan jag komma med bilen till stan varje dag om jag vill, synd bara att det kostar att tanka. Iallafall så åt vi lite mat på subway och hade de mysigt, mycket roligar än att vara hemma iaf. Nu sitter jag och har vräkt i mmig två brownies..ni kan säkert gissa hur illamående jag är hahah, fattar inte varför jag alltid ska göra det här mot mig själv. När jag vet hur dåligt man mår efteråt att vara såhär mätt. Ska hoppa in i duschen snart och jag har en bra känsa och längtar tills i morgon faktisk:) Synd bara att mikke åker på jobb i morgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0