Nu ska jag drömma lite

Ne nu tar jag och somnar till den här sköna rösten,ska drömma fina drömmar och sommar inatt, klänningar och pussar. Åh vad det gör mej lycklig. Jag är så glad att man kan drömma lite. Imorgon när jag vaknar ska jag sminka mig och glömma livets bekymmer. Och jag längtar fortfarande till måndgar. Men mest till tisdag såklart för då kommer mikke hem i ett dygn innan han åker igen. Tänker inte skriva om vad jag tycker om de. Jag ska bara le och somna. Desssutom hoppas jag att ni har haft en bra helg. Vill säga att jag hade jättekul igår, det är alltid kul att träffa folk och jag älskar fan alla. Eller fick man inte säga älska, jag menar nog "gilla".
Jag gillar verkligen alla.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0