Praktiken

Va på praktiken idag, och fick sitta och stryka över tre rader på två sidor i hotellböckerna som dom beställt och skrive fel i. Jippi..vill ni vet hur många jag fick göra? Idag gjorde jag bara 300 häften. Och det dumma är att man bara kan stryka ena sidan först och sedan måste man låta färgen torka så att man kan stryka på andra sidan, så man får stryka varje bok två gånger! Fast det är ju ganska kul ändå, hellre sitter jag och pysslar med något sådant än att vara ute på gatan och sopa eller plocka fimpar haha. Men före de fick jag en underbar frukost och solen sken på mig medans jag satt och åt också!! Synd bara att det har blåst så in i helv**te idag, det går ju knappt att vara ute och gå, man blir ju som nån flaggstång, svajar hit och dit.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0