Tönt

Haha vad töntig jag är - i bussen. Imorse fick vi ett litet stopp med bussen, vi kom bara till byforsen för där kom vi inte över järnvägen för bommarna vägrade gå upp. Så vi fick vända där. När jag kom till praktiken med mitt usla tålamod så fick jag sitta och vänta i evigheter (som de kändes) var säkert bara tio minuter/ en kvart. Iallafall så tog jag jackan och gick, sedan for jag upp till skolan och hade utvecklingssamtal istället. Jag ska söka ny praktiskplats, men är inte direkt pepp. Vill bara ha en jobb nu, och har inte tid med ett jobb på sidan av alla skoldagar, vill bara få slippa praktiken och jobba istället. Vill att det ska bli jul nu också, så att den är över nångång. Sedan kan det gärna få gå mot sommar och sol!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0