Vill bara bort

Helt seriöst så är jag så jävla less nu..jag bryr mej inte längre, jag vill inte ens vara här. Jag vet inte ens vad jag vill, jag vill bara härifrån. Så jävla ärligt så bryr jag mej inte ett skit om vad som händer mej. Jag vill inte vara här, inte ens i den här världen. Är det såhär det ska vara? Jag vill bara dra, jag vill dra. Jag vill inte leva det här livet längre, jag vill verkligen inte. Säg vad ni vill, att jag ska ta livet av mig eller att jag ska sluta gnälla. Kan ingen förstå mej? Jag vill bara att något händer, jag får nå psykbryt. Ska mitt liv vara såhär, är det de för er också eller är det nåt fel på mig. Ska man känna sig såhär ensam? Hur länge då, vem fan orkar de. Det här är så jävla värdelöst. Jag skrattar lite också, men jag är seriös. Ska jag behöva skära halsen av mig för att nån ens ska ha tid att säga hej till mej?

Kommentarer
Postat av: Elin

Om alternativet är att du tar livet av dig eller att någon säger åt dig att du ska sluta gnälla så SKRIKER jag åt dig nu att du ska SLUTA GNÄLLA.
Är du dum? Jag vill inte se ett endaste ord av sånna här dumheter igen. Jag blir så jävla förbannad när du skriver såhär.
DET ÄR DU SJÄLV SOM BESTÄMMER ÖVER DITT LIV. Ingen annan.
Du kan aldrig få andra människor att ändra sig, det enda du kan ändra på är HUR DU BEMÖTER deras beteende. Antingen så väljer du att gång på gång påverkas av dem eller så sätter du ner foten och tänker, "jaha den där människan vet inte bättre men JAG, jag kan vara trevlig mot alla". Sanningen är den att du vinner mest i slutändan.
Du är en så jäkla fin människa, när du blir äldre så kommer du förstå vad livet verkligen innebär, du kommer våga säga nej till det som inte får dig att må bra. Det är den största skillnaden på att vara 18 och 26. Lilla tuss, det kommer att bli bra. Det handlar bara om att hålla ut, lite till och lite till. Tro mig.

2012-11-26 @ 08:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0