Det går åt

Den här månaden blir det ganska mycket pengar som kommer åka iväg,om jag säger som så. Fick en räkning idag på studentmössan (tog den billigast) men självklart unna jag mej lite exta bokstäver och ett guldband under skärmen, men tycker ändå att 900 är mycket för en mössa. Tur man bara tar studenten en gång. Också fick jag koden till skolfotona, så jag ska beställa en skolkatalog och klassfotot och det blir ju inte under trehundra, sedan ska jag betala av alla körningar imorgon också på körskolan, och det kommer bli så mycket pengar att jag kommer få mardrömmar. Jag hoppas verkligen att det här går bra nu, med allt. Men efter det här så ska det fan vara slut med alla tvingade "måsten köp" då är det bara massa studentfester som man kan skita i om man inte har råd! Eller så ser man till att jobba ihop lite pengar så att man få råd, ingen vill ju missa massa roliga fester! Hehe längtar som en tok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0