Igårkväll

Igårkväll satt jag och pysslade om mina naglar lite, och målade dom rosa! Nu har jag precis tvättat håret och väntar på att posten ska komma. Har inte paketet komme idag då äre ju nå fel :( Har väntat nu i tre veckor på söndag, och kommer det inte idag så får jag damp, vill ju ha mina grejor. Dessutom så får vi se om mikke kommer hem ikväll eller inte, jag hoppas verkigen de. Dom sliter och ha sig så långt hemmifrån. Men jaa..vi får se. Ska skjutsa mamma till jobbet snart också och åka och kolla om pappa är hemma, sedan hoppas jag på att bli frisk idag. Det är de som är meningen med hela dagen egentligen, ska åka på affären och köpa massa apelsiner och frukt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0