Katter och jul

Älskar mina katter mer än allt nästan! Vad skulle jag göra utan dom, pluttisarna. världens sötaste. + sigge också såklart. Men har ni smakat den här lokan? med kanel och äpple eller vad det är, smakade jul iallafall. Jag har inget emot att det luktar som den där lokan smakar, på jul. Men jag dricker helst inte upp julen. Men tänka att det snart är jul å, herregud. Nu är allt i hela världen att se fram emot bara possitivt! Tänk när vi sitter där, i julstämmningen med tända ljus och det är alldeldes mörkt ute och snön faller, tänk vad mysigt! Också sitter man och små pysslar lite och bara ler, herregud vad jag längtar! Iår ska jag iallafall inte köpa så mycket julklappar i förväg, ifjol var det ju rena självplågeriet, iår blir det att köpa julklappar dagen före jul så att man slipper sitta och vänta på att dom ska bli öppnade. Undra vad man ska köpa bara, och kommer man ha råd..nått fint blir det väl alltid. Om inte annat så blir det en förbaskat fin jul ändå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0