Kluven

Jaha det kanske är sista bilden ni får se av mig med min läppiercing då.. om jag ska vara kvar på min nya praktiskplats måste jag ta ut båda mina piercingar (jag gömmer septum) och det känns ärligt talat förjävligt. Att jag ska ta ut dom på ett krav och inte göra de för mej själv. Men saken är ju den att jag verkligen gillade min nya praktik, trodde att jag skulle få tvinga mej dit med tårar i ögonen men ikke! Det var kanske lite synd då.. jag menar, min lärare kan ju knappast tvinga mej att vara kvar där om dom kräver att mina piercingar ska ut. Men nu är det ju faktiskt så att jag verkligen vill vara där, verkligen. Kanske är dags att växa upp då, och ta ur skrotet i ansiktet som har stört folk omkring mej i flera år, det kanske är dags att ta lite ansvar. Det känns dock förjävligt om det ska behövas göra på det här viset, men det är väl nu framtiden börjar, eller?
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker inte du ska ta ut dem!
Vad är det för praktikplats du har?
En sak om det är på sjukhuset och det är av en sanitär angelägenhet men om det bara "ser otrevligt ut" så ska du byta praktikplats till ett ställe där de kan se personerna för vad de är och inte hur de ser ut.
Störtlöjligt.

2012-10-04 @ 16:39:33
Postat av: Anonym

Men vart ska du praktisera då?

2012-10-05 @ 15:48:54
Postat av: Sandra

Vet hur det känns, lite synd faktiskt!
Skulle nästan tro att de flesta arbetsplatser hade gett sig med dom kraven, utifrån att det bara är ett "utseende-problem". :/
Har dom sagt rakt ut att du måste ta ut dom? Kan du inte fråga om det går att hitta någon gemensam lösning? :)

2012-10-06 @ 20:33:10
URL: http://passionsblomma.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0