Orm

Har fått nya brillor, passar så jävla bra. Tur att man inte har sån dålig syn så att det kostar mer än tjugo kronor att köpa nya glasögon. Visst är dom snygga. Dessutom köpte jag ett halsband också i vitt och ett håband i rött. Detta får jag unna mig idag för det förkänar jag!!! Två par glasögon blev de, ojoj nu är man glad. Det kan gärna få bli sommar occkså hehe för jag köpte världens finaste kjol! Herregud om ändå sommaren var påväg..
(För du dumma jävel som inte fattar att glasögona är ett skämt, så vet du de nu)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å fy fasen va ful du var !!!

2012-10-18 @ 16:07:36
Postat av: Elin

Du är SJUKT snygg. Och du har kökort! =)

2012-10-19 @ 09:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0