Vänta

Herregud jag gör inget annat än väntar. Har väntat på sminket från elf nu i två veckor och trode verkligen att det skulle komma idag, men tydligen inte. Och ännu mera väntar jag på att mikke ska komma hem, som han aldrig verkar göra. Han som skulle komma hem igår men de gjorde han inte, först var det i fredags och sen blev det söndag och nu verkar han få komma hem på onsdag om han har tur. Tur han packade kläder för tjugo dagar, för han kanske blir borta i tio dagar till, vem vet. Men jag hoppas att han kommer hem så fort så att jag itne ens hinner märka att dagarna gått. Jag ska på praktiken i morgon också och vi får väl se hur de går.
Vill inte sopa grus.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det bra smink eftersom du ofta beställer där!? Vad heter sidan? Vart har du praktik då, i stan? Fin blogg du har:)

Svar: Jadå det duger och är bra! Elf heter de. eyeslipsface :) .com kanske. Jaa jag praktiserar i stan på ett hotell, tack så mycket!
prettybeast.blogg.se

2012-10-22 @ 15:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0