Vill bara säga

Att du ANONYM som skrev i inlägget nedan "Å fy fasen va ful du var !!!" så vill jag bara säga, okej :) Visst blir jag sårad att folk kan säga rakt ut till en naken människa hur djupt fula dom tycker att man är. Det är helt enkelt tragiskt. Men jobbigt för dej att behöva se en flickas blogg..som är så in i helvete ful. En sak vill jag att du ska veta och det är att jag tycker säkert att du är skitfin, jag har svårt att tycka folk är fula. Till och med dom som jag inte gillar, ganska synd. Du ska veta att det kommer fler fula bilder, så slösa inte tid att kika in här igen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är superduper snygg. Verkligen så är du jättefin! Och du behöver aldrig bry dig om vad folk säger om ditt utseende. Du ska vara trygg i dig själv och veta att du är fin. Var bara dig själv, fin inuti och utanpå.
Puss!

Svar: tack världens bästa kusin! <3
prettybeast.blogg.se

2012-10-19 @ 09:09:51
URL: http://elinnordlanders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0