Vinterless

Det är så tråkigt. Sitta hemma och inte har någonting att göra. Jag har inte ens en bil. Men vart skulle jag åka? Det är väl bara att sitta här och stirra tills jag måste gå ut med sigge och sedan sitta och stirra några timmar till innan han måste ut igen. Får väl se om mikke vill hitta på något, eller inte. Jag önskar att det va sommar iallafall fyfan vad mycket lättare allting är då. Kan inte vinterna bara sluta komma, för evigt. Jag vill ha sommar jämt. Gå i sandaler och linne och ha solbrillor och kunna bada varje dag, hur kan de bli bättre? Jag är redan vinterless.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du som har längtat så efter vintern. Å Sigge behöver du ju inte sitta hemma å passa. Jag sa ju att du får ha min bil.

2012-10-29 @ 17:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0