Länge sedan

Det var ett tag sedan nu, fan vad skönt! Sitter och lyssnar på lite efterlängtad musik nu och bara tar det lungt. Är så glad över detta påsklov! Allt är så himla bra just nu, (varför känner jag så när allt egentligen bara är så upp och ner). Allt är faktiskt upp och ner, men det gör inget? För det mesta så är jag bara så jävla nöjd. Har varit med fina vänner helgen som var, har fått vara långledig och varit på en liten tripp med mikke! Är förjävla nöjd. Har varit i Örebro och fått sove på hotell, jaa de ni, har inte hänt många gånger må jag säga, känns precis som man gått på en bal på slottet!! Jag är så himla nöjd, hotell, god frukost, mat och en kvällsvandring på stan. Denna vecka har jag varit världens lyckligaste. Borde vara den härligaste känslan någonsin eller hur?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0