Vi gör det bra

Är stolt över dessa fina människor man står ute och solar med nästan varje dag! Är så stolt. Skulle kunna skriva hur mycket som helst om det här, men känner att jag inte ens behöver. Så många år och till så många människor man har skryte om folket i "ånge kommun" hem-folket liksom, hur bra vi är. Vi tar hand om varandra och alla känner alla även om man inte gör de. Vi är snälla mot varnadra och man hejar på alla man ser. Har verkligen varit besviken en längre tid, efter allt detta. Helt seriöst, har jag varit helt förstörd att allt jag trodde "vårat folk" va, inte alls stämde. Jag är besviken på dom inne på jobbet, trodde inte att vi behandlade varandra på det här viset. Trodde aldrig att dom kunde sitta där innen och göra såhär mot oss.
Det är ändå mina vänner som sitter där inne, det är klart att det gör ont!
Jag trodde vi här i byarna var på samma sida, men tydligen inte.
Kan bara tänka mej hur jag hade känt om jag valt den "andra" sidan, och suttit där inne som en apa i en bur. Vem väljer inte friheten? Och att göra som man vill? Trodde att man alltid strävade efter att få känna sig fri. Hade aldrig klarat av att sitta där inne medans andra halvan av kamraterna stog där ute med allt stöd. Ändå kan jag kalla mig själv stark!
Och för att inte prata om mina kamrater där ute med mig, hur kan vi vara så jävla bra?
Jag är stolt, så jävla stolt.
 

Kommentarer
Postat av: KG

Du har all rätt att sträcka på dej och vara stolt Tei, själv är jag mäkta imponerad över uppslutningen bland er yngre.
:-)

Svar: tack!! och du är duktig du med :)
prettybeast.blogg.se

2013-04-08 @ 10:09:42
URL: http://christer.gunnarsson.biz
Postat av: mor din

Jag är stolt över dig och jag tror att du har bildat dig en helt egen uppfattning utan att jag har påverkat dig allt för mycket...men jag känner dig och vet att du tar reda på saker och ting själv <3

Svar: Jaa och jag är stolt över dej hihi <3
prettybeast.blogg.se

2013-04-08 @ 18:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0