Dröm

Vilken underbar dröm jag hade inatt..synd att jag var tvungen att vakna. Drömde att jag var på en stor skola eller vare va också skulle jag ta hissen ner och på nå konstigt sätt så fastnade hissen och jag blev tvungen att klättra ut genom takluckan och klättra på en stege som hängde på väggen tills jag kom till ett hål som jag kunde krypa in i och komma ut på nån slags liten byggnad i källaren. Stog högt upp på nånting och var fan skräckslagen haha (exakt den känslan jag får när jag ska klättra ner för en stege) livrädd! Iallafall så kom det en kille som hade sett mej och kortfattat så räddade han mej, hehe. Jag blev fan tokkär och när jag kollade upp på honom så hade han en jättefin mustasch och han höll mej i handen jätte länge och sen kunde jag inte släppa honom utan jag satt som en snigel på honom medans han skulle jobba där nere i källaren, jag fick vara med honom hela dan utan att han blev störd att jag va så "klistrad" hahah. Det va fan en underbar dröm, allt va så bra. och inte nog med de så kom jag på sedan att han var vår nya granne som hade köpt huset mittemot! Fan att de bara va en dröm! Kan ingen bara komma å bära omkring på mej lite, hålla handen och låta mitt hjärta få brinna lite.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0