Lättinspirerad

Känner mej jätte inspirerad av saker just nu, min hjärna tar in allt den ser och vänder allting till något nytt och vackert. Känns kul att det pirrar i händerna efter att få så mkt ideer till allt möjligt! Lyssnar på bra musik just nu också, gammal musik jag inte lyssnat på, på hur länge som helst. Känner att man fått lite ny energi nu (såhär mitt i den värsta förkylningen) men jag är snart frisk! Ser fram emot julen också för engångs skull.. fast det kanske hinner gå över? Jag längtar i alla fall, ska bli kul att träffa släkt och ta det lite lugnt och bara äta god mat å umgås. Sedan ska det bli riktigt kul att få fira! Träffa vänner och fira att man lever och att det ska bli ett till helt nytt år, som ingen tidigare har levt, men de ska vi göra. Leva det nya året de bästa vi kan. De ser jag framemot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0