Jag lever

Jaa jag lever, har inte annat än fått känna att jag lever den här veckan. Jag lever hur som helst, fötterna upp och huvve ner, eller tvärtom. Det spelar ingen roll. Ska inte säga att den här veckan har varit skit, kanske ändå den nyttigaste veckan på väldigt länge? Däremot måste jag säga att det har varit en pina att vara upp i massa människor när man inte kan vara glad, det har gnagt mej. Men ibland måste man släppa folket omkring och tänka på sig själv lite ibland, kalla mig tjajkärring eller bitchunge en vecka om det får dej att må bra. Jag har inte tid att tänka på alla andra denna enda vecka på två år, jag vill bara slippa tänka för ett tag. Och vad ni andra gör och tänker det är upp till er, låt inte en ledsen flicka förstöra din dag. För efter denna vecka har iallafall jag fått ut någonting av alla jobbiga timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0