Lätt som en plätt

Huvva vad less jag är på skolan nu, vill bara åka härifrån och aldrig mer behöva komma tillbaka. Seriöst. Jag längtar till sommaren så in i tusans..tänk att bara kunna ta bilen och åka iväg hur länge som helst, tills pengarna är slut för de skiter man ju i. Det är livet de, och snart ska de börja. Hoppas det blir en till sommar direkt efter den andra de här året, kan mer är gärna slippa nästa vinter. Nu ska jag inte äta nå mer godis (den här veckan) heller haha. Råkade äta idag, men de va fan droppen. Hela tisdag, onsdag torsdag och fredag ska vara helt godisfria och jag ska bevisa att jag kan klara de! En vecka. Lätt som en plätt och sen får jag äta godis igen när jag vill.
 

Kommentarer
Postat av: Felicia :)

riktigt bra skrivet, det är så rätt! folk som egentligen inte har något bra och säga ska bara vara tyst men vissa är ju inte så bra på de satt då får man väl ta de lite som en komplimang att dom ens bryr sig :) tack :)

2013-02-05 @ 07:56:53
URL: http://feliciasbloggitextochbilder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0