Fuck you

Måste dela med mig av en otrolig bra låt, som jag vill tillägna till dom jag trodde va mina "vänner".  Vill säga att jag varit besviken och sårad, men ingen kan kasta skit i de såret nu, för de är redan läkt! En nackdel med av vara norrlänning är att vi litar så starkt på personer, även folk vi inte känner. Varför vill man lita på folk så in i de sista egentligen? Jag tycker att man ska kunna står för vad man tycker och tänker, inget är fel med de.
Kom inte och smyg in dej på en sida du inte vågar stå på.
Jag är glad att jag varit med på den här strejken, har haft massa olika slags känslor, men en sak jag känner varje dag är, skämms inte folk? Har inte folk de minsta lilla vett över huvutaget? Skämms på er!! Jag menar de, skämms lite.
 
"Bla bla bla bla bla bla bla bla bla blaa blaa bla lla bla blaaa bla blaa bla"
 
Otroligt förvånad hur personer kan vara så falska, och så elaka..Jag pratar ju såklart om strejken och hur stolt jag är att jag är på utsidan och står upp, för allt jag känner och tycker, för rättigheter jag har fattat att vi har.
Jag är så över dom där inne just nu, vill aldrig mer se dom efter allt dom gjort.
Vad har jag gjort som person? Vad har jag gjort mot dessa "vänner" för att bli spottade och ignorerad av?
När en person jag trodde va min vän, som jag ändå tillägnat helger och dagar åt att vara med, helt plötsligt en dag kommer och spottar mot mig. Vad är det för en idiot? Vad är det för idioter.. Hur fan kan man göra såhär mot varandra? Jag kommer aldrig fatta detta och inte heller förlåta. Brukar vara bra på att förlåta, men vad är meningen med att förlåta sånna svikare?
 
Tycker synd om folk som tror att dom är starka, när folk aldrig sett dom stått upp. Ställ dej för fan upp och du ska kalla dej själv stark. Gå inte och kolla ner i marken varje dag, som om du tror det ska göra dej stark. Dags att våga möta människors blickar och stå för val man gör!
 
 

Kommentarer
Postat av: Christer G

Snart 19 bara, men med stake som får många äldre både killar och tjejer att framstå som viljelösa pissfittor utan egna tankar.
Stå på dej Tei, inte nog med att du står för vad du tycker och tänker, du tänker solidariskt snyggt också.
/K-G

Svar: Å vad det värmer i lill hjärtat att höra, tack!
prettybeast.blogg.se

2013-05-05 @ 17:35:37
URL: http://www.christer.gunnarsson.biz
Postat av: Maria

Men fy, vilken kompis gjorde så?? Måste vara någon som är mycket yngre,? Ja, man vet ju vilka man ska vara rädd om :)

2013-05-06 @ 20:50:55
Postat av: Maria

Men fy, vilken kompis gjorde så?? Måste vara någon som är mycket yngre,? Ja, man vet ju vilka man ska vara rädd om :)

2013-05-06 @ 20:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0