Drömmer åter igen

Jag drömmer alltid om så mkt! Dag som natt. Jag kan berätta vad jag drömmer om just nu, eller vad jag för det mesta dagdrömmer om, nån gång varje dag faktiskt. Är så naturkåt. Vill att det ska bli sommar så man kan ut i skogarna å springa! Hur står jag ut..vill ha sommar å gröna skogar jämt. Drömmer alltid om att kunna vakna och gå ner till sjön och bada, eller att sitta i en liten stuga på kvällarna med tända ljus och dansa naken. Vill plocka blommor varje dag också! Vill gå barfota och kliva på kottar, och dricka vatten från en kall källa. Och springa på ängar som luktar lavendel. Står inte ut längre, vill uuuut. Vill höra fåglarna kvittra och äta granbarr! När ska mitt liv börja? Jag drömmer ju om det här varje dag.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0